Παρασκευή 18 Αυγούστου 2017

Η αληθινή κριτική της ομάδας

 πάμε να κάνουμε την κριτική της ομάδας αναλυτικά και όπως την παρέταξε ο Ράζβαν να πούμε..
Ξεκίνησε σε λέω με τους  Ρέι, Μάτος, Βαρέλα, Κρέσπο, Λέοβατς, Σάκχοφ, Τσίμιροτ, Μπίσεσβαρ, Μακ, Κάμπος, Πρίγιοβιτς αφού σε λέω ξερω γω εντάξη..





 Γαμώτο ρε πούστη μου που τον βρήκαν αυτόν και μου τον βάλανε στα αριστερά μου είπε ο Ρέι ...


 έτσι για να μην ξεχνιόμαστε τώρα που αρχίζει η χρονιά ας καρφώσω μερικά σε λέω και μέχρι τα Χριστούγεννα και  πιστεύω να βρείτε έναν να με ξεκουράζει αφού αφού έχομε και μιαν ηλικίαν ξέρω γω εντάξη..
 εεεεεε κάποτε θα μάθω να κατεβάζω την μπάλα σωστά μέχρι το κέντρο .....


 τι το ήθελα να κάνω ανακαίνιση και να εείμαι ακόμη πιασμένος και σε λέω ευτυχώς δεν είχανε κανένα γρήγορο που να ξέρει και τόπι.....


 εεεεεε αφήστε με να πάω εκεί στον τούντορα κοντά να παίζω όπως το χωριό μου......


 και μου το λέγανε ....που θα πας στα ευρώπας με τέτοια ταχύτητα θα σε καταλάβουν και θα σε στείλουν πίσω



 τρέχω τρέχω και ακόμη δεν έκανα μεταγραφή στην Γερμανία, λες να μην ξέρω τελικά τόση μπάλα;



 ρε κόουτς είπαμε ένα ημηχρόνιο και μετά θέλω σάουνα


 εεεεεε την πουτάνα την μπάλα πως πάει τόσο ψηλά αφού αφού εγώ σημάδευα το τέρμα



 γατάκια όποιον και να φέρεται εγώ θα παίζω βασικός την τακτική που μελέτησα δεν την ξέρει ούτε ο δημοσιογράφος



 εγώ φταίω που μπαίνει αφού αφού με κάνει τα κέφια



 είμαι τρελός και ότι γουστάρω θα κάνω ξέρω γω εντάξη αφού αφού.....



 τελικά στα παπάρια μου παίξω και στο 6 αν είναι να παίζω



 δεν πάω πουθενά πουθενά εδώ θα μείνω

και μετά ο Ιβάν κοίταξε τον καρπό του και με σκεφτικό ύφος του είπε:


 εεεεεε να του λέω του μαλάκα του Ράζβαν...εκεί στο κέντρο έχει μια τρύπα που φαίνεται από το ροστόφ, λες να πάρουμε κάνα 6άρι μπας και γίνουμε ομάδα......

και πήρε την απάντηση από τον Ράζβαν πριν πει καληνύχτα 
τώρα πρόεδρε άσε τις μαλακίες που έλεγα όλη την βδομάδα και φέρε κάνα παίχτη γιατί νύχτα θα φύγω και τα ίχνη μου θα ψάχνεις



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου